Zapraszamy na zakupy hurtowe!

Polski producent odzieży!

ABC sprzedaży: Klientki kochają atrakcyjne opakowanie. Zadbaj o wygląd i zawartość paczki z towarem

Gdzie znajdziesz atrakcyjny asortyment do swojego butiku? W internetowej hurtowni odzieżowej TMC. Jednak to dopiero początek drogi do skutecznej sprzedaży. Ubrania musisz jeszcze odpowiednio wyeksponować, a następnie wysłać do klientek. Podpowiadamy, jak przygotować efektowną paczkę.

Jak przygotować paczkę w butiku internetowym?

Przede wszystkim zadbaj o atrakcyjne opakowanie. Odpakowywanie ma być czymś przyjemnym. Spraw, by otwierająca je klientka poczuła się tak, jakby dostała prezent. Bluzki, spodnie, sukienki i akcesoria możesz pakować w foliopaki lub pudełka fasonowe. Dobrze, jeśli opakowania będą miały szatę graficzną spójną z wizerunkiem Twojego sklepu internetowego.

Co powinno znaleźć się w paczce?

Oprócz zamówionego towaru do przesyłki trzeba dołożyć kilka dokumentów. Najważniejszym z nich jest dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu. (Jeśli nie chcesz go dodawać do zamówienia w postaci wydruku, dostarcz go kupującemu w formie elektronicznej.) W dobrym tonie jest również dodanie do przesyłki formularza zwrotu i reklamacji. Według polskiego prawa każdy klient ma 14 dni na to, by odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny. Umieszczenie w paczce spersonalizowanego formularza ułatwi i przyspieszy obsługę zwrotów. Co więcej, to także ogromne ułatwienie dla klienta, który nie musi szukać dokumentów w sieci.

Miłe dodatki, które uatrakcyjnią przesyłkę

Każdy z nas lubi upominki. Umieść w paczce coś, co sprawi klientce przyjemność. Może być to drobny podarunek, np. apaszka czy element biżuterii albo karta rabatowa. Dobrym pomysłem na budowanie realizacji jest także wzbogacenie przesyłki o podziękowanie. Wystarczy, by był to krótki tekst wydrukowany na dekoracyjnym papierze. Do tego możesz dołożyć również wizytówkę swojej firmy. Pomyśl też o tym, jak ułatwić kupującemu zwrot. To trend, który lansują największe sieci na rynku, które dołączają do paczek z zamówieniem gotową etykietę zwrotu lub wydrukowane dane adresowe, które wystarczy wyciąć i nakleić na przesyłkę.