ABC sprzedaży: Jak podnieść sprzedaż przed wakacjami?

Przed wakacjami wiele klientek robi zakupy odzieżowe – warto to wykorzystać w swojej strategii marketingowej. Wzięcie mają letnie sukienki i bluzki, ubrania na plażę, odzież outdoorowa i nie tylko. Koniecznie przyłóż się do przygotowań do letniego sezonu zawczasu, by skutecznie poprawić wyniki sprzedażowe. Oto kilka praktycznych rad od hurtowni odzieżowej Top Moda Collection. Sprawdź, co możesz zrobić!

Zadbaj o letnią ofertę przed startem sezonu

Pierwsza połowa czerwca to naprawdę ostatni moment, by przygotować letni asortyment i rozpocząć jego promocję. Jeśli się zagapisz, Twoje klientki mogą nie znaleźć u Ciebie ubrań potrzebnych im na lato i zwyczajnie zrobią zakupy u konkurencji. Wyciągnij wnioski z poprzednich sezonów – sprawdź, co sprzedawało się najlepiej i przełóż to sobie na aktualne trendy. Koniecznie zadbaj też o mocną promocję oferty na lato – niech będzie o niej głośno! Zaprzęgnij do działania kampanie Google Ads i Facebook Ads, nie zapomnij też o newsletterach i remarketingu.

Postaw na sezonowy design e-sklepu

Klientki pozytywnie reagują na to, co kojarzy się z urlopem, latem i wakacjami. Dlatego świetnym pomysłem jest wprowadzenie w wyglądzie Twojego sklepu internetowego letnich akcentów. Może to być dodatek do logo bądź nagłówka albo tematyczne bannery w sliderze. Nawiązuj do lata w swoich social mediach i mailingu – niech Twoje klientki wprawiają się w wakacyjny nastrój, gdy tylko będą mieć kontakt z Twoją marką.

Promocje i inne bonusy

By zwiększyć sprzedaż, skuś klientki promocjami. Przed wakacjami doskonale sprawdzają się promocje typu flash sale – widmo rychłej niedostępności zniżki lub wyprzedania się sukienki skutecznie motywuje do zakupów. Dobrym pomysłem jest zrobienie akcji z darmową dostawą – jeżeli tylko oczywiście możesz sobie na to pozwolić. Przyciągniesz klientki także gwarancją ekspresowej wysyłki – jeśli są tuż przed wymarzonym urlopem, z pewnością będzie im zależało na jak najszybszym otrzymaniu towaru.

Content marketing – przydatne sezonowe treści

Nie lekceważ potęgi content marketingu – choć nie przekłada się on na sprzedaż bezpośrednio, to właśnie dzięki niemu wiele klientek trafi do Ciebie i zainteresuje się Twoją ofertą. Publikuj w mediach społecznościowych posty związane z nadchodzącymi wakacjami, a na blogu Twojego sklepu zamieszczaj przydatne poradniki związane z sezonem letnim. Uwaga – muszą to być naprawdę wartościowe treści, pozbawione nachalnej reklamy.