ABC sprzedaży: Jak prezentować odzież w butiku internetowym? Krótka ściąga

Sprzedaż ubrań w butiku internetowym rządzi się zupełnie innymi prawami niż ta prowadzona na żywo. Klientki nie tylko nie mogą przymierzyć wybranych modeli, ale nawet nie mają okazji ich dotknąć czy na własne oczy obejrzeć koloru. Dlatego tak ważna jest atrakcyjna i wyczerpująca prezentacja produktów. Oto krótka ściąga dla sprzedawców.

Zatroszcz się o efektowne zdjęcie

O tym, czy klient zdecyduje się na zakup produktu, przede wszystkim decyduje zdjęcie. Dlatego Twoim priorytetem musi być to, by ubrania wyglądały efektownie. Przede wszystkim ważne, by były prezentowane na modelkach. Ponadto równie istotne, by nie były pogniecione oraz występowały w towarzystwie akcesoriów, które dodadzą im uroku.

Dodaj tabelę z rozmiarami

Skąd klienci mają wiedzieć, czy konkretny model będzie na nich pasował? Rozmiary bywają różne, dlatego na karcie produktu warto zamieścić tabelę. Ubrania zwykle mierzymy na płasko, a każdy model powinien mieć podane typowe wymiary dla konkretnego fasonu – inne elementy będą ważne w przypadku bluzki damskiej, a inne w przypadku sukienki maxi.

Napisz, jakie wymiary ma modelka 

To praktyka, którą stosuje coraz więcej butików. Dzięki podaniu wzrostu i wymiarów osoby prezentującej konkretny model klientki mogą sobie łatwiej wyobrazić to, jak będzie dopasowany do ich figury.

Zatroszcz się o krótki opis

Zdjęcie produktu uzupełnij opisem. Nie wszystko można pokazać obrazem. Kilka zdań na temat produktu to dobre miejsce do omówienia charakterystyki materiału czy szczególnych cech produktu, np. materiał się ciągnie, tkanina jest miękka w dotyku i przewiewna, gumka w pasie dopasowuje się do sylwetki, etc.

Podaj skład materiału

Pod opisem produktu powinna znaleźć się krótka informacja o składzie materiału. Najlepiej, by była ona zamieszczona w osobnej, dobrze widocznej linii.

Zastanawiasz się jak prezentować produkty w swoim sklepie internetowym? Zobacz, jak robimy to w hurtowni Top Moda Collection. Zainspiruj się!