ABC sprzedaży: Czym lepiej konkurować – jakością czy ceną?

Każdy właściciel butiku internetowego staje przed dylematem, polegającym na tym, czym przyciągnąć do sklepu Klientki. Niektórzy stawiają na niskie ceny i sprowadzają ubrania z dostawców z zagranicy. Inni decydują się na odzież wysokiej jakości, która choć droższa, świetnie leży i służy przez długi czas. Czy wiesz, które rozwiązanie jest lepsze? Postaramy się udzielić Ci kilku podpowiedzi, które pomogą podjąć decyzję.

Niska cena nie idzie w parze z jakością

Czy można kupić doskonałej jakości towar za grosze? Nie. Dobrej jakości ubrania damskie muszą być, wykonane z dobrych gatunkowo tkanin. Sam materiał to dość duży koszt. Do niego dochodzi cena uszycia z dbałością o detale oraz koszt projektu, który też wcale nie jest mały. Skąd w takim razie niskie ceny produktów z Dalekiego Wschodu? Są one produkowane z niskiej jakości materiałów, a projekty są kopiowane z modeli już obecnych na rynku. Często też jakość wykonania takiej odzieży pozostawia wiele do życzenia.

Obniż cenę zamawiając w hurtowi

Klientki lubią ubrania w dobrych cenach. Nic dziwnego, wszyscy jesteśmy łasi na okazje. Warto jednak pamiętać o tym, że często bardziej szanujemy i cieszymy się z rzeczy, za które trzeba zapłacić więcej, tym bardziej jeśli idzie za nimi wysoka jakość. Nie bez powodu markowe ubrania są drogie. Jeśli jednak nadal szukasz sposobu na obniżenie cen produktów, mamy dla Ciebie dobrą radę. Zamawiaj ubrania u producenta. Wtedy jest taniej, ponieważ kupujesz u źródła.

Nie rezygnuj z jakości, bo stracisz klientów

Handlowanie tanią odzieżą niskiej jakości to pułapka. Dlaczego? Na początku klienci zachęceni ceną będą zamawiali Twoje towary. Mimo to będziesz musiał liczyć się z dużą liczbą reklamacji, które obniżą Twój zysk. Co więcej, niezadowoleni Klienci już nie skorzystają z Twoich usług. Szkoda, ponieważ to stali usługobiorcy generują najwyższe zyski. Właśnie dlatego naszym zdaniem zawsze trzeba stawiać jakość na pierwszym miejscu.