ABC sprzedaży: Śledzimy trendy na 2023

Czy wiesz już, co będzie modne w tym roku? Jeśli nie, nic straconego! Mamy dla Ciebie krótki przewodnik po najnowszych trendach, które powinny odbijać się w ofercie Twojego butiku. Przeczytaj nasz dzisiejszy wpis i czym prędzej zweryfikuj, czy Twój asortyment nie wymaga uzupełnienia!

Viva Magenta – kolor roku 2023 wg Pantone

Najmodniejszym kolorem 2023 roku została okrzyknięta Viva Magenta – nieoczywista czerwień, karminowa, intensywna, hybrydowa. Natychmiast znalazła odzwierciedlenie w wielu fantastycznych kreacjach. Także w ofercie hurtowni TMC pojawiły się ubrania w tej przepięknej barwie, żeby mogły jak najszybciej znaleźć się w Twoim sklepie odzieżowym. Postawiliśmy przede wszystkim na swetry – kardigany, długie swetry z dekoltem w łódkę i swetry oversize v-neck, które można nosić na dwa sposoby. Fuksja, magenta, karmin – niezależnie od nazwy, to kolor pełen energii!

Minimalizm w stonowanej palecie barw

Oprócz intensywnych, żywych barw, które towarzyszą nam od poprzedniego sezonu, w tym roku na wybiegach pojawiła się alternatywna – minimalistyczne fasony, lekko nawiązujące do lat 90. i mody roku 2000, w delikatnej, stonowanej kolorystyce. Beże, rozmyte brązy, toffi czy camel – ideałem w roku 2023 będzie monochromatyczna, minimalistyczna stylizacja w tych kolorach. W tej chwili warto postawić na dzianiny – na drugą połowę zimy i wiosnę będą jak znalazł. Świetnie wpiszą się w ten trend swetry v-neck o oversizowym kroju, dłuższe kardigany oversize z kieszeniami oraz proste sukienki swetrowe mini.

Jeans, mermaidcore i kaptury

Wśród trendów na ten rok zdecydowanie warto wspomnieć również o triumfie denimu, który nie tylko nawiązuje w fasonach do roku 2000., ale także pojawia się w nowoczesnych krojach oraz zmiksowany z innymi aktualnymi propozycjami. Takimi jak mermaidcore, który inspirowany jest oceaniczną głębią. Pastelowe kolory, srebrzyste makijaże, cekiny, morskie printy i kroje kojarzące się z syrenim ogonem, dekolty z wykończeniem w kształcie muszli i tym podobne elementy – spróbuj choć część z nich wprowadzić do swojej oferty. Oprócz tego na topie są kaptury (np. bluzy z kapturem) i różne ich interpretacje.